New Start.

06:43

ENG: I know, it's been awhile since my last post. Winter and early spring have been pressing on me all this time so I hardly could concentrate myself on my basic chores such as studying and being daughter and girlfriend, yeah, you know, the real life goes always first. But I caught a thought in my head that I can't be myself without a blog. I'm not doing it for someone or something - I just like to write and share something with people. Even if the group of my readers is too small (so far, I hope), but still, I like doing it, especially when there's an inspiration in my brain. So, here it is - and here I am again.

So what's happened in these months? Apart from hard school schedule and some disoders both in my room and my mind, I scurpuleously reorganized myself and fixed some purposes. No more days to waste. This is why I came back to blogging - or better, writing - my great passion. Now I'm not only going to write about fashion, but also pay great attention on psychology, lifestyle, wellness and motivation. I'm going to share my path, my experiences and opinions. It's been almost a year since I've created a blog, but now I feel super overwhelmed with things I wanna tell you. So... let's begin!

IT: So che è passato un bel po' di tempo dall'ultimo post che ho pubblicato. L'inverno e l'inizio di primavera mi pressavano talmente tanto che io non ci riuscivo nemmeno a concentrarmi sui piccoli lavoretti e doveri come quello di studiare, ed essere una brava figlia e fidanzata... beh, voi sapete, che per me la vita reale sta sempre sul primo posto! Ma ho notato, che non posso essere me stessa l 100% senza il blog. Non lo faccio per qualcosa o per qualcuno - Semplicemente mi piace scrivere e condividere le cose con la gente. Anche se il numero dei miei lettori è piccolo (per il momento, lo spero almeno!), mi piace farlo, soprattutto quando ho l'ispirazione in testa. E aseddo ne ho abbastanza. Quindi - rieccomi!

Dunque, cos'è successo in questi mesi? Aparte un'orario scolastico schifoso e alcuni disordini sia nella mia stanza che nella mia testa, mi sono riorganizzata e fissata alcuni obiettivi. Non c'è più tempo da perdere. Per questo sono ritornata al blog - o,meglio, allo scrivere - alla pia grande passione. Ora non ho intenzione di scrivere solo sulla moda, ma anche vorrei parlare un po' della psicologia, stile di vita, benessere e motivazione. Vorrei condividere la mia strad, le mie esperienze e opinioni. E' passato quasi un anno da quando ho creato questo blog, ma ora mi sento superpiena delle cose che vorrei raccontarvi. Cominciamo!

You Might Also Like

0 коммент.